Saturday, February 16, 2008

(IQmiL Bin HaMdaN) SeDikit seBanyak ABout mYself...AdE la SiKiT Nak diKongsi BerSame..siKit je x banyak......




Assalamualaikum....nama aku Iqmil bin Hamdan..korg mesti tertanye2 ape makne iqmil tu kan...enta,..aq sendiri pon x tau ape maknenyer name aq 2..Tp best gak name 2...lein dari yg lain..korg sume lei panggil pe2 je janji name 2 x membawa maksud yg buruk...mane xnyer... name yg dipanggil 2 la yg melambangkan karekter diri seseorng kan...Tp aq suke kalo org panggil name yg dah diberi oleh my beloved parents...mule2 aq menangis kat Hospital Pontian(tempat lahir la 2..).Pas 2 family aq menetap kat Sebuah mahLigai sHAhdu(ceh..da mcm lagu la plk...)di Taman Damai..tempat 2 memang Damai,sedamai penduduk nyer..(mcm bagus jeq..).Dulu2 aq sek kat Sk RenDah BanDar Pontian,..then pembelajaranku dinaik taraf(macam projek pembangunan la plk..)ke SMK Dato' Ali Haji Ahmad dari F1-F5...pas2 nek lagi taraf ke sMK Dato' Penggawa Barat mase 2 F6 2 bln jeq..mase 2 aq dapat sains stream tapi aq nak tukar ke Economic stream.pasl pe???yg 2 aq x tau..mgkin terikut member kot..belajar dlm economic stream dalam beberape mggu jeq pas 2 aq da dpt tawarn ke Universiti tercinta ni yg dberi name.....Universiti Malaysia Pahang..disini la taraf aq skarang..amik Chemical enGineering..Diploma jeq..aq nie peminat setia kat Komik Shin ChAn beb..best giler citer dyer!!!! .urmm.....kepala otak aq da kering da beb....Aq nyer otak da kering da beb...xde idea nak taip pe lagi kt ruangan nie..kalo aq de lagi nak taip pon agakneyr koRang semua mesti da terlentok ala2 lagu ahli fikir 2-angguk2 geleng2.-...jd Aq handbrake kan je la taipan aq nie..takot kang computer korng lak yg bacer korang...kalo nak bual lagi..jgn segan jgn silu..Skype je kat aq di PENCEGAH^MAKSIAT...jgn terkejut n jgn wat2 terkejut lak skype aq nyer name...kalo x buat nak buat pe takut ye x???Renung-renungkan dan selamat Beramal(cam kenal jeq tagline nie...)hehehehehe=p

1 comment:

EmcEE_SubZeRo said...

oi. ape ni. blog introduce org2? sengal.