Sunday, February 17, 2008

M3eT uNcLe @m!r


Assalamualaikum n hyee to all....my name is Amir Zahran Bin Azhar......umo aku skrg 18 n masuk bln 11 nih cukup 19 la...aku anak pertama dr 4 adik beradik....aku dilahirkan di Hospital Besar Alor Setar but aku stay kat KL 14 tahun...time form 3 aku berpindah ke Kedah n next month aku akan berpindah ke Melaka coz bapa aku kena transfer g sana lak by Petronas Company....aku lebih ske stay kat Kedah coz aku kerap lepak g P.Pinang n Thailand...FYI aku ni die hard fans kamen rider n anime book spt One Piece n Shonen Jump(p/s:duit byk dihabiskan ke arah benda nih)...ehhh lupa lak!!!sebelum nih aku study kat matrix kedah but aku kena gelak ngan member2 coz study tak kuar dr kedah...so aku decide utk apply U la...so skrg aku study di UNIVERSITI MALAYSIA PAHANG dlm kursus diploma Kejuruteraan Kimia dan Sumber Asli....pe lg ek..hmmm.....bdk bilik aku panggil aku amir jepun...aku pown taktau nape mybe aku penah g jepun kowt....kalo ade sesape nak be fren ngan aku juss add me k amyre_zee@yahoo.com in ym,ms,fs.....k lah..dunnno wut to write...dun forget to komen...k bye2...

No comments: