Monday, February 18, 2008

aBduL kArIm biN sHaiKh aBduL nAsiR


Name aku ABDUL KARIM.Tapi orang panggil ak Karim jer.x pon D'pUtra sb die cakap name 2 cute mcm muke ak.hahahaha.......kalo korang nak kenal ak leh r add ak kat friendster@myspace@myRakan.eMail ak karim89_propaganda@yahoo.com.xpon korang leh add aku dalam skype.SKYPE NAME aku mr.propaganda.aku ade jugk YM.aku punye YM karim_propaganda............aku brasal adri dungun,trengganu.ak lahir kat situ r.kampong Tanah Lot.aku mule2 masuk tadika kat rasau kertih.kertih 1.pas 2 aku skolah rendah skejap kat SK Rasau Kertih 2.and then ak pndah ke dungun.ak skolah plk kat SK Batu 48.smpi darjah 6 ak dapat UPSR 4A1B.ak smbung blajar kat SMKTIZ,dungun dalam 2 bulan.lpas 2 ak dapat tawaran ker SMKA Kuala Abang,dungun.ak pegi jer la kat sane sb skolah 2 bleh tahan r OK......smpi PMR aku dapat 7A2B.ak ingat nak pegi kat SM Teknik Dungun p mlas r plk nak tkar skolah.ak skolh kat 2 ag smpi r SPM.mase SPM ak dapat 6A5C1D.huhuhu.sdeh gler ak mase 2.ak apply UPU p x dpat pon.sdeh bangat ak mase 2.ak pon buat kptsan nak smbung kat IPTS kat UniKL(micet) kat melaka.tapi smggu sblom ak masuk ke UniKL 2 ak pon dapat calling dr Universiti Malaysia Pahang(UMP).die sruh ak pegi lapor diri esok hari.kelam kabot ak nak besiap pegi sane.tapi biar r kelam kabot pon,asalkan ak hepi dpat masuk ke IPTA.hahahaha......pada esk hari,mase akl tgah daftar ak dpat plak satu ag calling dari UTteMM.ak pon cansel r twaran die 2 sb ak lebih minat Kejuruteraan Kimia kat UMP ag bbnding kat sane ak dpat kos Kejuruteraan Mekanikal(pembuatan).......k r,stakat ni aje kisah idup ak.idup x abis2 ngan study.huh.berakit-rakit ke hulu,berenang-renang ke tepian.bersakit-sakit dahulu,bersenang-senang kemudian.....wassallammm...........D'pUtrA.

2 comments:

--->>>nizam<<<--- said...

salam,karim mu orang ganu upernyer...aku sangkakan orang luar negara datang ump,datang ump sambung blaja kat sini.....

mikomie said...

aloh...bkp0 pkai rntai tuh...erm...