Monday, February 18, 2008

>>>>>MoHd SyAiFuLsYaM Bin AbDuLLaH<<<<< ( *_$)


Nama diberi mohd syaifulsyam bin abdullah... nama panggilan syam @ syamganu..
sayer telah dilahirkn di kampung tetambah manir, terengganu.. semua ibubapa ku berasal dari terengganu.. so... aku nie anak jati terengganu ler... huhuhu.. aku dibesarkan di.. perkampungan felda.. bandar ceneh baru, kemaman, terengganu.. hidup ku just sederhana.. mula2 aku belajar kat tadika ceneh.. bile dh pandai.. aku berpindah ke sek keb ceneh baru.. dan bila telah cerdik plak.. aku pergi ke sekolah menengah ceneh baru.. and ble dah cemerlang aku pindah kat universiti malaysia pahang.. dan ble dh gemilang and terbilang plak.. mungkin akn pindah lgi lhh.. huhuhu..
aku nie
suke benar bersiar2 dengan menunggang motor ku..
tp
aku bukan lh mat rempit..
aku
tak suke tengok org hisap rokok..
sbb aku rase nk hisap jugak.. hahaha.. aku dh x der ayat.. jadi aku berhenti ler kat cni... huhuhu.. maju lh sukan utk negara..
STUMBLING IS NOT FALLING......

CONTACTS>>

SYAMGANU_89@YAHOO.COM
<<<>>>
SKYPE>> SYAM89 (MUSAFIR HINA)
<<<>>>
NO TEL>> 019-927...... x ingat.. huhuhu
kk.. akhir skali.. assalamualaikum w.b.t..

No comments: